|
|

Сергій КУЧЕРЕНКО: Краща мотивація для покращення якості послуг - жива конкуренція"

Сергій КУЧЕРЕНКО: Краща мотивація для покращення якості послуг - жива конкуренція"
Я працюю на державному, оборонному підприємстві, яке як і наша країна — має потужний потенціал, але даеко нереалізований. Всі проблеми, які спостерігаються на нашому виробництві – відбиток проблем державного рівня. Отже методи вирішення глобальних та локальних проблем – однакові. Ситуація в місті, не відрізняється від ситуації на нашому підприємстві та в державі. Все дуже взаємопов’язано бо проблематика глобального та локального масштабу, має спільне коріння.

В першу чергу, варто змінити підхід до маркетингового питання. Підприємство не може стояти в очікуванні держзамовлення, воно має виконувати іншу роботу, для сторонніх замовників згідно додаткових угод. Альтернативні, недержавні замовлення, спонукають підприємство до розвитку, впровадження новітніх технологій, ідей, методів виробництва та розробок. Якщо воно не буде розвиватись – швидко зупиниться. Це – закон. Так само і в місті. Якщо коштів немає, то їх необхідно шукати позабюджетом, для цього, місто має чималий потенціал – об’єкти нерухомості, земля, та інші ресурси, інформацією про які, чиновники не володіють в повній мірі. Тільки за рахунок притоку інвестиційного капіталу, може розбудовуватися інфраструктура громади. І основною задачою міського керівництва, мало б бути — створювання сприятливого інвестиційного клімату та відповідних умов для притоку зовнішнього капіталу. А не чекати що хтось інвестує свої активи в пусте місце.

Для цього потрібно прикласти максимум зусиль, для того що б всі інвестиційні проекти були максимально відкриті для громади та інвесторів. Що б не виникало питань, ні у інвесторів, ні у простих громадян міста – хто, кому, скільки заніс.

Вирішити дану проблему досить просто — електронні тендери з доступом всіх бажаючих до інформації. На мою думку придбання та обслуговування сервера обійдеться бюджету міста значно дешевше ніж утримання де-кількох службовців які можуть виконувати іншу, не менш важливу функцію. Люди котрі не мають доступу до мережі Інтернет, могли б отримувати підтримку тих же спеціалістів. Але основний функціонал, буде перекладено на машину, яка швидше рахує, формує звітність та здатна обслуговувати одночасно кілька тисяч користувачів. І головне — виключається можливість застосування корупційних механізмів!

Наступним кроком, має бути грамотний розподіл пріоритетів. Для формування якісної інфраструктури міста, необхідно вирішити фундаментальні питання, а вже потім прикрашати місто. Не можна будувати фонтани, класти декоративну бруківку і залишати під нею — зіпсовані часом комунікації. Реконструційні процеси в комунальній галузі, варто було б синхронізувати між відповідальними службами за ту чи іншу ділянку роботи. Щоб спецтехніка під час роботи, не приносила шкоди комунікаційним магістралям тепломережі, водопостачання, зв’язку і так далі. Щоб уникати конфліктів між організаціями, які можуть виникнути в наслідок пошкодження майна. Цілком логічно що працівники одного підприємства, не володіють місцем розташування комунікацій іншого. Екскаваторник “Комунальника” навряд чи знає про те в якому місці, прокладено мережу Укртелекому чи іншої сервісної організації. Правильно, коли служби працюють у доповнюючому режимі та по закінченню робіт, все приводиться до стану, що дорівнює початковому. А влада — здійснює контроль над цими процесами. Тому що на прикладі скандальної кронації дерев, цілком зрозуміло — влада зовсім не контролює роботу підрядної організації. У населення — безліч питань, на які влада не може надати відповідь.

Звісно ж за умов нормального розвитку міста, одним з ключових питань, є енергозбереження.

Яскравий приклад недоцільного використання ресурсів — р-н ст.Шевченко, де практично кілька будинків, обслуговувує окрема, велика котельня. Чому б не провести аналіз потенціалу таких котелень з перспективою реконструкції та впровадженням сучасних методів будівництва опалювальних систем та енергозберігаючих технологій? Чому не провести централізоване утеплення буднків, як це зробила сусідня Польща? Це створить конкуренцію „монополісту”, який де-факто існує в місті і призведе до покращення надаваних послуг або ж знизить їхню вартість. Де взяти на це кошти — питання вже згадувалося раніше. Водоканал — при формуванні балансу, варто згадувати не лише про дебіт з кредітом, а й про ті цифри, які виникають в результаті хронічних утічок. Рахувати не лише скільки видобули і скільки продали, а й те. скільки витекло в землю, через аварії чи халатністі і т.д. Адже зфокусувавши увагу на цих цифрах, починаєш думати над тим, як їх скоротити. Оскільки безграмотне використання ресурсів — одна з основних причин бідності населення. Про ліхтарі, які освітлюють вулиці вдень, згадувати не варто, їх всі спостерігають.

Найкраща мотивація для поліпшення якості послуг — здорова конкуренція.

Найголовніше – процесом має займатися зацікавлена команда, котру можна зібрати з активних, небайдужих людей нашого міста, різного віку, фоху та досвідом, головне — зацікавлених в розвитку міста, а не набиванні гаманців.

Сергій КУЧЕРЕНКО
Інженер-конструктор ДП «Орізон-навігація»
громадський діяч
01:00
149

Коментарі

Немає коментарів. Ваш буде першим!