У Смілі представники Нацкорпусу звільняли вікна маршруток від реклами

У Смілі представники Нацкорпусу звільняли вікна маршруток від реклами

 20 січня в Смілі юнаки з Національного Корпусу “Сміла” міські автобуси звільняли від реклами на склі. Про це на своїй сторінці у соціальній мережі “Facebook” повідомив

член виконавчого комітету, громадський активіст, голова ГО “Об'єднання підводних мисливців і рибалок Черкащини” Ілля Слободяник, який проблему перезавантаженості вікон міських автобусів рекламними матеріалами не одноразово підіймав на засіданнях виконавчих комітетів та на останньому засіданні комісії з питань тарифів (https://www.smila.in.ua/news-id-387.html).

На думку Іллі Слободяника реклама на склі вікон автобуса “...заважає пасажирам та є незаконною відповідно до Закону України "Про рекламу". Про те, що сміляни скаржаться на захаращення вікон міських автобусів рекламою І. Слободяник говорив вже неодноразово та цікавився прибутками від реклами, які отримує з неї власник ПрАТ “Смілянське АТП-17128” Петро Даценко. Хоча відповіді на своє питання він так і не отримав. Згідно Закону України “Про рекламу” забороняється розміщення реклами у транспортних засобах на скляних, прозорих поверхнях салону транспортних засобів, за винятком коли для цього використовується наявна поверхня, яка не заважає безперешкодному огляду вікна.

Про проведення цієї акції міських перевізників попереджали ще місяць тому. Проте, за словами І. Слободяника головний перевізник Сміли свого слова не дотримав та рекламу з автобусів не прибраd. Тож представники Національного корпусу взялися до справи самі та вирішили самотужки зачистити міські маршрутки від небажаної реклами. Хлопці заходили в кожен автобус та просто зривали рекламні вивіски зі скла, виходили на зупинку та чекали інший рейс. Відео антирекламного рейду І. Слободяник виклав в Youtube та заодно подякував

Нацкорпусу за правильну життєву позицію та рішучість і повідомив, що це не остання така акція.

Натомість сміляни розділилися на два табори. Одним дійсно заважає реклама на склі міських маршруток, а інші вважають, що з цим боротися необхідно, але не такими методами. “...считаю эту акцию абсолютно бесполезным занятием!!! кто-то потратил деньги на изготовление рекламы, потратился так же на размещение, этот кто-то пытается хоть каким то образом продвинуть свои товары и услуги в этой не простой экономической ситуации... этот кто-то работает, возможно обеспечивает работой еще кого-то, и тут приходят безработные РЕВОлюционеры и портят чью то работу... по сути никому она не мешала... а акция больше похожа на пиар...», - написав у коментарях під відео смілянин Антон Міщенко.

Смілянка Олена Слободяник стає на захист революційних методів боротьби з рекламою - “...недобросовісний перевізник отримує прибуток від незаконної реклами. Він же просить підняти тариф на перевезення, не поліпшуючи якість своїх послуг. І за мовчазною згодою сміляни дозволяють йому це робити. Зміни починаються з малого, варто дати зрозуміти, що суспільство не дасть вилізти собі "на голову". Тоді можливо, будуть і суттєвіші зміни...», - пише жінка.

«...Наскільки мені відомо Даценком було попередньо на виконкомі обіцяно, що вимоги ЗУ будуть виконані.Зазначені дії були обумовлені, як я зрозуміла , невиконанням обіцянок, які перевізниками були попередньо оголошені. Я особисто , вбачаю ще одну користь...», - коментує смілянка Олена Стеценко.

Коментарі
Завантажуемо коментарі
Догори