Заважає чи ні смілянам реклама на вікнах автобусів?

Заважає чи ні смілянам реклама на вікнах автобусів?

Член виконавчого комітету Ілля Слободяник вже вкотре поцікавився у керівника ПрАТ «Смілянське АТП-17128” Петра Даценка, який прибуток з реклами у автобусах загальноміського користування отримує керівник підприємства за рік. Член виконавчого комітету і одночасно керівник «Смілянського АТП-17128” Петро Даценко відповів, що не готував відповіді на це питання і інформацію стосовно нього озвучувати зараз не готовий. І. Слободяник поцікавився чому перевізник не обраховує прибуток, який його підприємство отримує від надання рекламних послуг.

- Розміщення реклами на транспорті погоджується лише з власником об'єктів транспорту. Хто є власником приватного транспорту? Сьогодні що цей транспорт комунальний?, - заперечив у відповідь своєму колезі Петро Даценко.

І. Слободяник пояснив свою точку зору та наголосив ще раз на тому, що реклами у міських автобусах забагато і розміщена вона на склі вікон транспорту так, що інколи пасажирам просто не видно, де необхідна їм зупинка і куди їде автобус. Згідно Закону України “Про рекламу” забороняється розміщення реклами у транспортних засобах на скляних, прозорих поверхнях салону транспортних засобів, за винятком коли для цього використовується наявна поверхня, яка не заважає безперешкодному огляду вікна.

- В даному випадку такої реклами не має бути на вікнах автобусів, - зазначив член виконавчого комітету Ілля Слободяник.

Депутат міської ради Ю. Кредзинський стосовно цього має власну думку і впевнений в тому, що приватні перевізники вправі самі вирішувати як і де їм розміщувати рекламу у своїх транспортних засобах.

І. Слободяник наголосив, що наступного разу для вирішення цього питання до керівника «Смілянського АТП-17128” прийде вже з поліцією. Його думку про те, що окремі автобуси надміру завішані рекламою і смілянам особливо вночі не видно куди і де вони їдуть та де їм виходити, підтримали окремі члени виконавчого комітету, а деякі стали на захист перевізника та порадили просто «нижче нагинатися, щоб видно було де виходити”. Думку ж людей ніхто не запитує. Незважаючи на те, що транспорт приватний, а їздять на ньому люди, то хіба ж закон не повинен захищати насамперед громадян, а вже потім перевізника, який заробляє на них гроші? Двояке питання потрібна чи ні реклама в міських автобусах і де вона має бути розміщена ще чекає свого часу, коли доведеться вирішувати та чий бік має стати закон на бік перевізника чи пасажирів. 

Коментарі
Завантажуемо коментарі
Догори